miercuri, 6 iunie 2012

Convertit pe patul de moarte

Donald Whitaker a fost medic de profesie şi om de ştiinţă care l-a respins în mod constant şi brutal pe Dumnezeu. Pe patul unui spital descoperă nevoia de iertare, de mântuire (un cuvânt care nu-i spunea mai nimic înainte). Astfel, îl descoperă pe Dumnezeu şi. odată cu el, descoperă pacea şi liniştea interioară pe care le căutase toată viaţa.
Mai jos puteţi urmări un material emoţionant cu mărturia pe care o dă el însuşi. Printre altele spune:
Este foarte uşor să fii ateist atunci când ai succes în viaţă. Un ateist îşi spune: N-am nevoie de Dumnezeu... Cine este Dumnezeu? Dar este foarte greu să fii ateist atunci când te afli pe patul morţii.
sau
Am căutat această pace în alcool, droguri şi femei... am căutat-o în toate lucrurile şi locurile. Dar n-am găsit niciodată în viaţa mea această pace, pâne ce nu l-am acceptat pe Isus Cristos ca Domnul şi Mântuitorul meu.
Vizionare plăcută!